En smak av jul!

 
Ja nu blev det kanske lite mycket bilder från mitt jobb. Men måste skryta lite av mig själv. Har gjort nya skyltar till min disk. Handgjorda. Där det står hg istället för kg. Ser iallafall lite billigare ut, eller vad tycker ni? Blev det fint? 😊
Igår hade vi "en smak av jul" på jobbet. Massa leverantörer som hade demo och det bjöds på massa godsaker som hör julen till! Såhär såg min disk ut (och ni ser även de nya skyltarna och smaksprover som jag lagat själv).
 
Idag fick jag fram julgardiner och ljusstakar. Kanske ett par dagar för tidigt. Men jag jobbar kväll på lördag och på söndag ska det vara uppe. Så tycker det var lika bra att få upp allt. Fick hjälp av Evelina. Så nu börjar julen krypa närmare inpå känner jag. Exakt en månad kvar till jul idag! Mamma, jag längtar!!! ♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0