Pulled Pork

 
Någon som smakat på Pulled Pork? Den köper man i en kartong, i kartongen ligger det en plastförpackning och i den förpackningen ligger det en köttbit som är färdig lagad. Den ska bara värmas i ugnen en liten halvtimme. Det blir så saftigt och gott när det är färdigt! Otroligt god smak också. Mums! Lagade det i lördags med bakad potatis, sallad och bearnaisesås. Åt resterna idag och det var lika gott. 
Iallafall så hittade jag massa sånna på Havaristen för några veckor sedan. De sålde både Pulled Beef och Pork. Köpte 3 av varje, 29kr styck och här i affären kostar de 89kr styck!  Blev väldigt glad när jag hittade de där. 
Nu är det riktigt tråkigt väder här. Det regnar och är ishalt ute! Tog mig en liten promenad tidigare, 8km blev det men det var svårt att gå. Glad jag är hemma nu, lika hel. 
Vad har ni gjort i helgen? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0