Idyll

 
Har precis blivit färdig medlördagens trim! Gick en skogstur som jag inte gått på 1 år tror jag. Å så härligt det var. Får energi av sånt märker jag. Det blev 8 km ca. Men 8 km i skogen lever man länge på.. Kom till en helt magisk och idyllisk plats mitt i skogen. Vackert. ♡
Vi har släppt av Evelina på ett födelsedagsfirande som skulle hållas på Leos Lekeland. Ni vet en lokal med massa skoj för barn. Rutschkanor, trampoliner och bollar. Glad jag slapp och vara där hehe. Hoppas hon håller sig i fin form, hon har nämligen blivit lite förkyld nu de sista dagarna. Så lite hängig var hon. Hoppas det går bra! Hon hade verkligen sett fram emot detta så kunde inte hålla henne hemma kände jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0