Tuppkam

 
Av någon anledning fick Emil tuppkam på dessa bilderna. Ingen hade gjort det på honom så han måste ha legat konstigt i sängen. 
Imorgon åker jag och barnen till Lysekil. Shit så längesen det är nu! Jag har inte träffat pappa på säkert 8 veckor. Det händer typ aldrig! Så nu är det på tiden. Har inte träffat mamma på en stund heller,  men vi var iallafall tillsammans i Turkiet! Det är över en månad sen vi kom tillbaka nu. Tiden flyger verkligen iväg...
På fredag ska jag träffa Ellen och hennes vänner, vi ska fira henne lite, hon har fyllt år och ska ha lite festligheter. Emil ska vara med mig och Evelina ska undertiden vara hos mormor och Gert.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0