Klara, färdiga - GÅ!

 
Pang sa det bara och Emil började gå! Lille skrutten gick på bara 30 minuter säkert 40 steg här. Åh så stolt jag är! Han gick liksom 5-6 steg. Tog en paus och så gick han igen! Han blev så glad när jag stod och applåderade och hurrade att det såklart blev ännu roligare att imponera. 
Min lille fis! Tänk så stor han har blivit!
 
Vill också passa på att gratulera Rikke och Ragnar som blivit föräldrar till lille Henrik igår och min älskade vän Tora som äntligen fick sin lille Noah idag. ♡
 
Idag är det verkligen snällvarmt här med 25 grader i skuggan, soldis dock och lite vind, men det är nästan bara bra! Är det lika varmt i Sverige tro?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0