Utelunch

 
Igår kväll trodde jag nästan att Evelina skulle bli dålig. Hon vaknade 5 gånger under kvällen och bara vimsade runt liksom. Hon var jättekonstig och grät och hade ont i magen - stackars liten - samtidigt som hon inte var vaken, utan mitt emellan. Lite läskigt faktiskt. Till slit somnade hon gott och sov till morgonen. Kanske drömmar, kanske växtvärk, svårt att veta. Skruttfian! ♡
 
Idag har jag varit på mammaträff. Vi gick en sväng på 1,6 mil. In i skogen till en stuga/café. Där satte vi oss under tak vid några bänkar och åt matsäcken vi hade tagit med. Termos med kaffe och mat till både mig och Emil. Mysigt! Dessutom så skönt att äta efter man gått en bit. När vi var färdiga gick vi tillbaka igen. Det var uppehåll men grått. Perfekt promenadväder faktiskt! Känner mig nöjd med dagens prestation. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0