Somliga går i tuffa skor

 
Idag fick Emil inviga de skorna/tofflorna jag köpte till honom för en bra stund sen. Det har inte funnits någon anledning att ha på dem innan. Nu har han börjat resa sig upp och gå runt när han håller i sig. Då är det nog skönt att ha lite stöd runt lille foten. ♡
Efter en natt med lite sömn är jag seg idag. Ändå fick jag gått 9,5km, vilket känns bra. Jag blir egentligen tröttare av att vara inne hela dagen, nej, då går jag hellre en liten sväng. 
 
Ikväll tänkte jag att jag skulle laga något "nytt" till mat. Jag köpte nanbröd förut, typ tunnbröd som man kan rulla ihop och ha fyllning i. Det är just vad jag tänkte ha också. Köpte en påse Juicy chicken med taco-smak. Den ska man blanda i en stekpåse där man skurit kycklingbitar och lagt i. In i ugnen i 35 min. Tänkte lägga med lite paprika och purjolök i påsen. När det är färdigt ska jag ha en sallad klar. Jag ska lägga lite sallad i "tunnbröden" och sen kyckling/grönsaksblandningen tillsammans - sen rulla ihop! Tror det blir mums i magen det! Spännande.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0