Skryt inlägg

 
 
Ja här kommer (ännu) ett skryt inlägg från mig.
Häromdagen provade jag en kjol som jag inte kunnat ha sen före graviditeten med Evelina. NU kan jag ha den igen! Lyckan är stor och jag känner verkligen att det börjar närma sig de resultaten jag vill ha. Vågen står på -29 kg sen jag födde Emil. Jag gick upp 9 kg när jag gick gravid med han så jag har gått ner ca 20 kg på egen hand. 
Bilden nedan är bara för att visa att jag fick på mig kjolen. Känner mig stolt och glad!
 
Ikväll har vi sett melodifestivalfinalen, alltså den svenska. Sanna gick vidare och jag måste väl säga att de två sista det stod emellan så var det utan tvekan henne jag ville ha vidare. Vad tycker ni?
Trevlig lördagkväll! ♡
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0