Reflex

 
Godkväll världen!
Jag är på ett strålande gott humör. Varför? Jag kan inte riktigt sätta fingret på det... Kanske är det solen som påverkar sinnet. Ja, idag har det nämligen varit sol och 11 grader i skuggan. Helt otroligt hur det bara kan vända från att vara snö och slask till underbart väder, på bara någon vecka. Idag har jag gått med en fleecetröja och en tunn jacka och varit svett. Kan väl bero på att jag gått 1,4 mil, men ändå, är vären här för att stanna tro?
Vi har haft mammaträff idag. Det är alltid trevligt att ha någon att gå med. Det går så mycket lättare då liksom!
Vi gick inom en outlet och jag har länge tänkt köpa en tunn vår-overall till Emil. Jag hittade denna ni ser på bilden nedan, den är från märkert Reflex och var nedsatt från 399kr-99kr, så jag tycker att jag gjorde ett fynd! Visst är den fin? 
Evelina har varit på Holmenkollen idag, ätit matsäck ute och lekt i hinderbana. Hon var både överlycklig och trött när hon kom hem. Så efter 2 korv med bröd stupade hon i säng. Lilla skrottfia! 
Emil har uppfört sig exemplariskt idag både när vi var ute och gick och avslutade med lunch på Ikea. ♡
 
Underbara barn. Oändlig kärlek. Mitt allt. ♡
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0