En kompis till Emil

 
Ikväll har det varit fullt hus här. Mari och hennes sambo + barn har varit på besök. Emil har alltså haft en kompis på besök, en från mammagruppen. Väldigt trevligt med lite vuxet sällskap! 
Jag hade lagat potatisgratäng, kotletter och sallad till det. Väldigt gott blev det. Potatisgratängen blev så bra att Mari ville ha receptet på den. Hehe. Det måste väl ändå vara högsta betyg? Jag ger den 4/5, det enda som fanns att klaga på var att grädden inte riktigt sugits in i potatisen, men jag märkte att när det som blev över fått stå och kallna så blev det perfekt! Så resterna ska ätas imorgon. Mums!
 
Så här såg det ut innan det åkte in i ugnen. 
Detta är specialiteten till min kära mamma, som för övrigt fyller år idag (Grattis igen ♡), vad tycker du mami?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0