Effektiv

 
Idag/ikväll har jag varit riktigt effektiv känner jag! Slängde in en maskin tvätt, skalade potatis och satte de på plattan och satte på ugnen. Medan jag väntade tog jag tag i något som jag dragit mig för att göra länge. Ordna på Emils rum. Stod massa "skräp" där inne och bara tog upp plats och nu när det har gått så bra med sovningen på eget rum kommer han numer ha det rummet som sitt lekrum och sovrum. Blev faktiskt riktigt bra därinne och han lekte i säkert 30 minuter utan stopp när jag var färdig. Jag ska ta en riktig bild imorgon när det är städat också, men här ser man iallafall glädje hos honom - så mycket leksaker på ett och samma ställe! Hehe. Evelina tyckte det var kul också...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0