Blickar framåt

 
Att denna veckan är över gör ingenting. Har varit en påfrestande vecka för oss allihop. Båda barnen har varit sjuka och då blivit väldigt mammiga. Det är såklart helt normalt, men det blir stor press på mig. Tänk om jag varit sjuk liksom, wow, det hade varit något.. Nej, jag är glad vi blickar framåt. Om 2 veckor (på tisdag) åker vi till Turkiet och det ska bli jättekul. Ska börja se igenom vad som ska med snart. Tycker om att vara ute i god tid! 
Idag har vi suttit ute på terassen i 3 timmar. Jag tog ut löpbandet och tog mig en timme i solen där ute. Underbart! När Emil vaknat gick vi ut så att Evelina fick leka på lekplatsen, där mötte hon 2 från dagis. Så de lekte fint tillsammans. 
Emil har ätit lite gröt idag och macka, känns som att det är på väg åt rätt håll nu iallafall! 
Avslutar med ett par bilder från Lysekil förra helgen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0