Allt på en gång.com

 
Jag är dålig på att skriva blogg på helgerna, jag vet, men när jag är i Sverige hos föräldrarna så är det faktiskt det sista jag prioriterar om jag ska vara ärlig. Ägnar nästan inte en sekund åt internet då. Det måste väl betyda att beroendet inte är så illa som jag trodde? 
 
Här har vi haft sjukstuga de 2 senaste dagarna. Evelina åkte på både öroninflammation och öroninflammation. Som om inte det var nog så kontrade Emil med vattdnkoppor också. Herregud. Ni kanske förstår att det har varit 2 intensiva dagar. Imorgon ska hon till dagis för idag har hon inte haft ont någonstans, ögonen är fina och humöret har varit på topp hela dagen! 
Här kör vi allt på en gång så vi är färdiga med det sen.
 
Imorse vaknade jag till snöfall. Kan väl inte säga att jag hoppade av lycka, men det slutade efter ett par timmar som tur va. Inget kvar på backen! 
Det blev alltså inneträning idag. 30 min joggning och 30 min promenad i raskt tempo. Körde sedan 180 situps plus endel styrka med vikter! Går fint att träna inne när man har grejer till det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0