Stå-killen

 
Jag har en liten stå-kille här hemma. Han älskar att stå och blir sur och irriterad när han inte alltid klarar att ställa sig upp själv. Hehe. Så jag ställer han ofta mot saker så han klarar att stå en stund själv och då ler han och skrattar högt, det smittar minsann av sig det. Han säger till på sitt sätt när han blir trött i benen. ♡
Min stora klump, vart tar tiden vägen?
 
Idag ska vi äta kokt torsk, potatis, hollandaise sås och kokta mini morötter. Mums så gott det ska bli och det är perfekt för Emil att få dagen efter också. Han har verkligen gått till sig ordentligt med mat. Förut gillade han inte något av varmmat nästan,  men nu slinker varenda matburk ner (eller ja, iallafall innehållet hehe), till min stora glädje. Just nu säljer de vissa barnmatsburkar jättebilligt så jag tror jag ska köpa på mig några så vi kan ta med oss det när vi åker till Turkiet!
Vad ska ni har för mat idag?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0