Morsdag och Turkiet

 
Vi har varit i Sverige i helgen. Därav tystnaden från min sida. Varför ska helgen gå så fort för? Det är konstant stress för mig när vi är i Sverige, tyvärr. Jag vill vara överallt hela tiden, vilket inte går... Vi fick iallafall handlat lite mat och hälsat på mormor och morfar. Det var det viktigste,  det sist nämnda alltså. Hehe.
Evelina och Emil fick massa fint av mormor, som vanligt. Massa kläder och leksaker. ♡ Tack kära mamma och mormor. På tal om det så var det faktiskt morsdag här igår. Eftersom vi ska ut och resa om 2 månader så lägger vi inga pengar på sånt trams nu. Vi kanske kan fjäska till oss en ledig kväll eller två när vi är ute och reser, så vi kan få rå om varandra då istället!
 
Vi åker till Turkiet i april tillsammans med min mamma och Gert. Massa att förbereda inför resan men då kanske tiden går lite fortare!? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0