Kvällsmys

 
Medan sambon är iväg och jobbar får jag mysa hemma på egen hand. När barnen har somnat är en kaffe, några rutor mörk choklad och soffhäng mer än nog för mig. Att kombinera dessa tre är det ultimata för mig! 
Ikväll blev det lasagne till middag. Det var populärt hos alla verkade det som. Det är nog en favorit även hos mig tror jag. Så enkelt men så gott, med en enkel sallad till blir det ändå en helt okej torsdagsmiddag. Vad har ni ätit ikväll? Vad har ni för middagsplaner inför valentines imorgon? Här blir det fläskfile med gott tillbehör tror jag. 
Kanske du är en person som går ut och äter på en dag som imorgon. Inte jag! Jag köper hellre hem något extra gott, det blir både billigare och många gånger godare så.
Så det så!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0