Karneval-musen

 
Idag var det äntligen dags för Karneval på dagis. Evelina var jätteglad när hon vaknade för hon visste vad som skulle hända idag! Hehe. Då var det iallafall lätt att få på henne kläderna, hon skulle ju vara mus idag!
Jag fick plocka fram konstnären i mig själv och göra så gott jag kunde för att få det att likna en mus. Tycker ändå det blev helt okej, eller vad säger ni? Ja, Evelina blev nöjd iallafall så då är jag också nöjd. De tyckte att hon var jättefin när hon kom till dagis och hon var faktiskt den enda som hade ansiktsmålning idag. 
De andra var pirater, prinsessor och djur. Så det var en riktig blandning där. Roligt att de hittar på sånna saker, det uppskattas härifrån iallafall! 
 
 
Här har vi den lilla karneval-musen. Hon hade på sig en rosa cardigan också, som liksom matchade öronen. För att den lilla musen inte skulle frysa helt enkelt.  ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0