Innesöndag

 
Jag är inte alls bra idag heller. Fortfarande febrig och snorig och kallsvettningar. Natten har dock varit bra, vilket jag är tacksam för. Emil börjar bli bättre, även Evelina och Göran. Det är bara jag som hänger efter med tillfrisknandet. Hoppas jag är bättre imorgon så att jag kan gå ut. Känns i kroppen att jag inte kan gå. Dock så regnar det så det äe ingen katastrof med en innedag. Det enda som är lite tråkigt är att Evelina blir otroligt rastlös av att vara inne en hel dag. Tur att vi ska till farmor och farfar senare och äta en bit mat!
Här fick EEvelina laga sin egen omelett förut. Skära korv & skinka, i med allt i stekpannan och röra runt.
Duktig tjej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0