Godis i soffan

 
Jag, Evelina och Emil (som sov gott i vagnen hela tiden) letade oss ut en stund idag på eftermiddagen. Det är nästan så att jag ångrar det, vi var blötare än efter en dusch när vi kom in igen. Men ändå var det skönt att komma ut en liten stund. 
Jag gjorde en 5 minuters snögubbe, haha, var ganska kul. Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist!
 
Jag körde en timmes träning på bandet idag igen och det är jag glad för. Jag tror inte att jag hade kunnat gå långt ute, det ligger stora driver med slask. Usch. Men ja, efter slask kommer barmark, eller? Jag hoppas! 
 
Nu sitter Evelina i ett varmt bad och Emil sitter och ser på. 
Nu är det snart godis-i-soffan tid för henne och det vet hon så väl. Hehe. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0