Botanisk Hage

 
I lördags gick jag och Emil oss en lång sväng. Vi gick helt in till stan (efter lite ändrade planer). Vi tog oss helt till Botanisk Hage som ligger på Tøyen här i Oslo.
Därifrån tog vi oss till vallokalen - Svenska ambassaden - där jag passade på att rösta,  för att slippa stp i ännu längre kö närmare valet. Och det var redan nu LÅNG kö. Det var alltså fler än jag som tänkte rösta i tid. Men nu är det gjort och det känns bra! 
Idag har vi haft besök av Ragnar och Rikke och lille Henrik. Väldigt mysigt att få sniffa bebis! Han är så himla söt. Skulle tagit bild men det blev aldrig av. Ska förnodligen träffa Rikke på fredag så då kanske det kan bli en bild på mig och den lille krabaten. ♡
Vaf har ni gjort i helgen? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0