Tuffast i stan

 
Idag blev det premiär för en skogstur. Första sen före snön kom. Helt fantastiskt rofullt att gå i skogen och bara andas in all den goda luften! Energin kommer verkligen tillbaka fort. Den mega backen som brukar vara extremt tuff var piece of cake idag. Antingen berodde det på att det var ca 3 månader sen jag gick den vägen och blivit mer tränad sedan dess eller så berodde det på något annat. Hehe. 
Det är sol men lite blåsigt här idag. Perfekt väder för en promenad men jag fick ha väst utanpå tröjan idag, annars blåste det liksom rakt igenom kläderna. Det blev 8,5 km idag bara, men mer träning än vanligt pga mycket uppför.
Nu blir det lunch för både stor och liten här, en dusch och lite sol på altanen! Ha en fin onsdag och kanske jag borde säga trevlig helg till er som tar en långhelg, alltså ledigt även fredag. 
 
Emil tog fram solglasögonen som Evelina fått av mormor och gjorde sig till framför mig. Dock inte lika roligt när jag tog fram kameran. Hehe. Ändå tuffast i stan. ♡
Vad gör ni idag?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0