Tassimo

 
Igår skulle jag till Expert för att köpa nya kapslar till min kaffemaskin. Bredvid ligger en affär som heter Lysgiganten. Jag slank in där snabbt för att se efter en lampa till sovrumsfönstret. Det är så himla smal fönsterbräda så det är nästan omöjligt att hitta en fin lampa som "passar" där. Men jag hittade denna lilla söta, enkla saken. Endast 29 kr. Jag köpte faktiskt två stycken. Det är nämligen tomt i Emils fönster på hans rum också. Där är det lika smalt så den får nog ta plats där tror jag!
 
 
Vi gick som sagt in för att köpa kapslar till kaffemaskinen som vi har i köket. Ut kommer vi med en ny kaffemaskin! En mycket bättre och flashigare än den vi redan har. Den tar andra kapslar så då har vi ett större urval och sortiment att välja mellan. Anledningen till att vi köpte den var att de hadde Rea, så denna maskinen som förr kostade 1295 kr, kostade 350 kr. När den dessutom är vit så passar den fint in i vårat kök! Vi kunde inte låta bli. Så nu kan vi bland annat göra oss en kopp kaffe med Creme Brule smak! Mums så gott. Kapslarna till denna maskinen kostar lika mycket. Våra vänner har nästan en likadan, bara en i svart.
På tal om våra vänner så kommer de en sväng till oss om bara några minuter. Kul med besök så mitt i veckan!
 
 
Tassimo/Bosch - Kaffekapselmaskin <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0