Soligt och friskt

 
Då är det planleggningsdag på dagis idag. Evelina är hemma med mig och Emil. Hon har nu suttit inne på sitt rum och lekt i över 1 timme. Duktiga tjejen. När Emil vaknar ska vi gå ut och leka lite. Det är soligt och friskt ute! Nästan 10 grader i skuggan, så det blir nog den nya vinterjackan som jag köpte igår tror jag. Eftersom jag inte har någon jacka som jag kan ha när det är lite kallt ute så får det nästan bli den tror jag. 
Köpte den för 249 kr (50% rea!)! Den är svart, med huva och halvlång. Så lång att den går över rumpan men inte så lång att den går ner till knäna ialla fall. Precis en sån jacka jag vill ha i vinter!
 
 
Skrev jag att Emil älskar sina träleksaker? De är väldigt goda att stoppa i munnen verkar det som. Något som ingen annan av oss här hemma kan förstå. Hehe. Men det är väl det som är tjusningen!
 
Imorgon ska vi ut på äventyr, och vi har en här hemma som tjatar och tjatar om det hela tiden...
Vad ska ni göra i helgen?
Kramar från oss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0