Mamma och bebis-träff

 
Idag ska vi mötas igen. Alla mammorna som har fått bebisar runt samma tid, april-maj. Vi ska träffas hemma hos Stine som bor 200 meter från mig. Passar mig perfekt! Emil ligger och snarkar en stund nu så han är pigg och pratglad när han ska på bebisträff.
 
Jag sa att jag fyndat igår. Men inte exakt vad. Jag köpte en vinteroverall till Evelina, ett par allvädersbyxor till Evelina, en Helly Hansen t-shirt till Evelina, 3 par strumpbyxor till Emil, en mössa till Emil, nappsnöre till Emil, en kopp till Emil, 4 st flasktutar till Emil och 2 pyamasar till Emil. Allt var märkesgrejer (Reflex och Color Kids bla.). Jag betalade 588kr för allt!
BarnasHus på Kalbakken har öppnat Outlet och sålde märkesvaror till löjliga priser. 70% på nästan allt! Dit ska jag igen. Det är ett löfte!
 
Nu ska jag hänga upp tvätt före jag ska tänka på att gå!
Ha en fin tisdag gott folk. Kramar från mig.
 
(Varning: Knubbig bebis på bild!!!)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0