Leksaker i trä

 
Dessa leksakerna var två av de sakerna jag fyndade när vi var på BarnasHus outlet på Kalbakken i måndags. Emil älskar träleksaker! Han leker alltid med det när vi är hos fysion och dessa var också goda att tugga på. Fina färger har de och låter roligt när man skakar dem gör de också!
Sånna här träleksaker är oftast ganska dyrt att köpa, kostar över hundralappen för de minsta sakerna. Dessa kostade 30 kr styck. Jag tyckte det var ett riktigt fynd jag gjorde där!
Igår provade Evelina overallen jag köpte till henne och den satt perfekt, trots att det var stl 110. Köpte också ett par tunnare allvädersbyxor som var lite långa i benen, annars perfekta. Hade nog inte passat med en storlek mindre skulle jag tro. Om vi har tur passar de även nästa år!?
 
 
Jag älskar att fynda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0