Bild på mig

 
Vilken härlig lördag och söndag vi har haft! En riktig familjehelg har det varit. Mysigt. Det behövs ibland.
Stackars Göran har fått ett infekterat finger, det är helt svullet och fullt med var inuti. Ser ut som att det gör riktigt ont. Han lägger det i varmt vatten med grönsåpa om kvällen, men det verkar inte hjälpa. Hoppas det går över snart. Han har ett jobb som kräver att han kan använda bägge sina händer fullt ut!
 
Dagen här började solig och fin, men det verkar inte hålla i sig. Det drar över massa grå moln här och det ser inte ut som att regnet är långt borta. 8 grader bara, burr! Hösten är verkligen här nu. Göran pratade om att han skulle sätta på vinterdäck på bilen nu. Hans föräldrar lånar den ibland och det har börjat komma snö i Gol. Det som bara ligger 20 mil härifrån, usch, vintern kommer närmare och närmare den också. Jag är inte färdig med sommaren än känns det som!
 
 
 
 
Det är inte ofta jag blir nöjd med bilder på mig själv, men denna under tycker jag faktiskt blev ganska fin. Jag satt och lekte lite med mobilen i lördags. Eftersom jag hatar att vara med på bild så är det inte ofta jag tar något på mig själv.
 
 
Bild tagen den 28/9-13
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0