Ut på tur aldrig sur!

 
Det är lite tungt att behöva skriva blogg på mobilen måste jag säga.  Eftersom min dator inte ville vara med mer så får det duga! 
Igår kom jag hem sent. Jag var på mammaträff och vi möttes där jag bodde förr. På bryn och gick runt Östensjövannet.  Det är lite över 5 km. Totalt igår blev det 140000 steg. Ganska mycket över mitt mål som är 10000! Känner mig ganska duktig.  Hehe. Idag har jag varit ute och gått runt Sognsvann, gud så fint det var där ute. Göran kom och hämtade mig när vi hade gått. Det var inte mer är 4 km, men det räckte fint! När jag kom hem tog jag mig ett varmt bad!
 
Imorgon är det dags för baby sång igen. Det är mycket mysigt att sjunga för din baby som ligger och ler och småpratar medan du sjunger! Det är varje torsdag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0