Bebistiden

 
Vilken tur att jag kollade på tidkortet innan jag begav mig in till stan idag. Det var inte förän imorgon vi hade tid! Så tokigt det kan bli ibland. Jag var helt säker på att det var idag.
Istället tog vi oss en sväng till affären och köpte mjölk, bananer och potatis. Idag ska jag laga pangasiusfile till middag. Tog fram det sista paketet med det ur frysen. Till det blir det också räkor och lite grönsaker, även potatis. Mumma. Det är nog en favoriträtt här hemma. Lite konstigt att tänka på att det är haj/mal bara.
 
Här pryder Emil Evelinas nya matta från Ikea. Han fick ligga där medan jag bäddade hennes säng. Min lilla knubbis. Tänk att han blev 5 månader igår. Vart tar tiden vägen? Jag vill pausa tiden nu. Ha mer tid och ägna mig mer åt att bara gosa. Men det är så mycket annat runt omkring så tiden bara flyger. Får en liten klump i hjärtat måste jag säga.
Bebistiden håller på att försvinna. Mitt framför mina ögon, och det finns inget jag kan göra för att stoppa det... Min lilla älskling.
 
 
Jag älskar dig min bebis pojke...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0