Babysång och skogspromenad

 
Så mycket jag varit ute och gått denna veckan kommer jag inte ihåg när jag gjorde sist. Underbart!
Idag skulle vi på babysång. Vi gick 2,5 km dit och sen tog vi skogsvägen tillbaka tillsammans med en pappa i gruppen. Det var ca 4 km hem, så idag har jag gått 12000 steg hittills! Känns härligt att jobba med kroppen och känna att man blir trött av det! 
Emil älskar att sjung med i sångerna vi sjunger. Han tycker nog att vi tjejer inte sjunger lika bra som han. Iallafall inte lika högt. Haha. Lille bubbis! 
 
Såret under halsen är så gott som borta nu, kanske pga en dundersalva jag blev tipsad om! Den är magisk...
 
Idag ska vi äta god mat i form av tacos för att fira Göran som fyller 34 år idag! Hurra ♥ Det blir självklart presentutdelning senare här också!
 
 
 
Det röda på Emils kind är borta nu, vet faktiskt inte vad det var. Men efter lite salva och en natts sömn så var det borta.
Min stora kille som väger över 10kg nu (!!), 70cm lång och 45,2 runt huvudet.♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0