På landet mitt i stan

 
Det är väl lite svårt att tänka sig att huvudvägen ligger bara 2 meter från denna stigen? Parallelt med stigen liksom. Så avskilt men ändå bara några få steg från bullret. Känns verkligen som att man går i skogen, men det är bara en stig i en dunge. Jag tycker det är lite så som Oslo är. Jag bor 15 minuter från centrum, nära tbana och butiker, men om jag vill så kan jag gå ett par hundra meter och sen befinna mig i skogen och kan gå där flera kilometer! Mysigt.
"Bo på landet mitt i stan" - gillar't!
 
Idag gick jag dit vi bodde förr. Det blev 9,5km totalt!
Med denn godingen sovandes i vagnen framför mig hade jag kunnat gå hur långt om helst. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0