Julkänsla

 
Idag har det varit KALLT! Jag tog mig en "tidig" promenad och mötte sedan Evelina och Göran för att gå till en lekplats en liten bit bort. Där hade jag nämligen sett en speciell gunga! Tihi...
Medan Emil sov vidare lekte och busade vi med Evelina, viktigt att ta sig tid till det, så hon känner sig viktig också.
Jag tror det måste ha kommit några mm med snö för det låg liksom ett lager med pudersnö. Så himla vackert när solen lyser på det.  Det riktigy gnistrar och DÅ kan jag få lite julkänsla. 
Hur ligger ni till med julklappar? Här är jag väldigt efter iår måstre jag erkänna. Annars brukar jag vara färdig vid denna tiden och skratta åt folk de sista dagarna före som stressar runt och använder alldeles för mycket pengar på skit som inte ens passar mottagaren! Hoppas jag inte väntar så länge iallafall. Nejdå. Jag är faktiskt snart klar!
 
 
Jag tror nästan inte att det finns såna gungar i Sverige, eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0