10,0

 
Idag visade mobilen exakt 10,0km. En mil alltså. Jag hade sån himla tur för när jag hade 10 minuter kvar till jag var hemma började det spöregna. Då var det riktigt härligt att komma hem.
Jag har precis lagt mig ner i sängen efter Idol och Portugal-Sverige. Såg ni det? Riktigt bra match! 
Imorgon ska Evelina sova hos farmor och farfar, så kanske vi kan få lite sovmorgon på söndag om Emil är villig att bjuda till. Vi får se. Just nu ligger han och snarkar högt i sin säng bredvid min. ♥ De senaste nätterna har han sovit till 06 första uppvakningen så vi fär se om det är något nytt eller bara lite bonus för mig. Hehe. Oförutsägbart är bara förnamnet.
 
I vagnen sover han väldigt gott iallafall! ♥
Suddigt.com men ni ser lite iallafall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0