Som två droppar vatten

 
Måste bra lägga in en bild på Evelina i samma position som Emil, i ungefär samma ålder som han är nu.
Enligt mig skulle det kunna vara samma bebis. Lika som två droppar vatten, eller vad säger ni?
Understa bilden är såklart på Evelina.
Kanske att Evelina hade en gnutta mer hår än vad denna grabben har.
 
Jag vet... Än så länge har jag bara kommit med massa kassa mobilbilder, men det är liksom den jag har runt mig hela tiden och inte den andra stora, klumpiga saken. Självklart ska jag ta mer planerade och fina kort också.
Allt tar lite tid bara. Men snart.
 


 
Evelina & Emil, Storasyster & Lillebror - lika som två droppar vatten! Mina älskade barn. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0