Övertrötthet

 
Oj, vad bloggen blir utsatt här känner jag. Det blir inte mycket tid till den och när jag väl har lite tid över så prioriteras annat ska väl erkännas! Räknar med att allt kommer stabiliseras lite mer här inom någon vecka, som sist. Börjar redan känna mig mer säker vad som gäller när han skriker tex. Tänk så fort man lär sig ändå.
 
Jag har en väldigt snorig liten kille här hemma. Nätterna är jobbiga då det blir varmt. Varje andetag låter som en snarkning och det blir inte många timmars sammanhängande sömn för varken honom eller mig. Jobbig start för en liten som inte förstår.
Tröttheten går fort över i övertrötthet och då är vi innei en ond cirkel genast. Då finns det inget annat än i min famn som duger. Vi får hoppas att förkyldningen är på sin topp nu och vänder snart. Det börjar tära lite på humöret att inte få sova riktigt. Hm...
Evelina är jätteduktig som hjälper mig här hemma. Ger nappen eller bara stryker honom på handen. Gullis!
 
Äntligen somnade han ialla fall. Av ren utmattning förmodligen. Nu ska jag bara vara medan han sover i förhoppningsvis ett par timmar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0