I love mum

 
Sötaste lilla Emil somnar gott nästan överallt man lägger honom. Här ligger han och slappar i soffan medan jag ordnar mig frukost. Vågar man hoppas på att det fortsätter så? Haha. Lite för tidigt att säga kanske. Han är ialla fall väldigt snäll och påminner om storasyster på många vis, inte bara i utseendet.
Hittills har vi inte behövt vara vakna på natten utöver matning 1-2 gånger. Härligt då nattsömnen är guld!
Imorgon ska vi till Ammepoleklinikken på Ullevål för lite uppföljning med amningen, känns bra även fast jag känner att jag fått till det ganska bra. Ska bli kul att väga och så också! Se om mjölken han får av mig är tillräckligt för hans lilla kropp.
 
 
Jag har fått lite problem med bilen här och hoppas att det bara är ett enkelt fel då det kostar skjortan att lämna in bilen här i Norge. När Göran "undersökte" bilen igår så visade det sig att det förmodligen bara är batteriet som är urladdat eller helt tomt. Det står och har stått på laddning under natten. Håller tummarna att det räcker med uppladdning. Annars är det "bara" att köpa ett nytt batteri. Oavsett är det skönt om vi slipper lämna in den!
 
Hoppas detta regnet försvinner till torsdag/fredag då det är 16/17 maj och barnen ska gå i tåg med dagis. Tråkigt om de ska behöva gå i regn stackarna... <3 Jag tänkte jag skulle gå och se på dem ialla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0