Ett mönster

 
Jippi! Våran diskmaskin sa hejdå till oss igår. Eller egentligen är det bara luckan som behöver lagas, men jag räknar med att det kostar ungefär lika mycket som en ny maskin. Den är inte ens 4 år, är inte det lite kort levnadstid? Irriterande är det ialla fall, speciellt när jag måste reparera bilen också. Gaaah! River av mig håret snart.
 
Igår upptäckte jag något som kan komma att bli ett mönster. Hoppas dock inte på det.
Emil skrek igår kväll också. Precis samma tidspunkt som kvällen innan, exakt alltså! Jag gick in på en sida som heter ammehjelpen.no och läste mig till att det är vanligt, speciellt på kvällarna, då min kropp är trött samtidigt som hans kropp ska fylla upp magen inför natten så att han (förhoppningsvis) sover lite längre. Hur detta kan  fungera är helt otroligt, men det gör ialla fall det. Han blir då lite orolig och söker sig till bröstet lite oftare än på dagen. Mjölken är dessutom lite fetare på kvällen då den ska hålla en bebismage mätt längre under natten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0