Beröm

 
Nu har vi kommit hem efter att ha varit på BVC, eller Helsestasjonen som det heter här i Norge. Jag fick massa beröm för amningen och lille Emil hade gått upp 570gram på 13 dagar. Det är vanligt att de går upp ca 200gram i veckan, det betyder, som ni säkert förstår, att han gått upp ca 180gram över "det normala". Helt otroligt! Känns verkligen jättebra att det fungerar även på "papret" och inte bara här hemma liksom. Det är alltid skönt att få något såpass viktigt bekräftat!
Beträffande nätterna så tyckte hon att jag skulle ge lite tillägg för att han kan då sova lite längre. Så det tänkte jag vi skulle prova ikväll.
 
Ha en fin måndag allihop! Det ska jag och sömntutan ha. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0