17 maj tåg


Se på min fina lilla tjej som idag har gått 17 maj tåg med dagis till Furuset och tillbaka - utan att klaga en enda gång på ont i fötterna, trots att jag var med. Helt imponerad blev jag alltså!
Hon gick och höll i vagnen hela vägen tillsammans med en annan tjej som heter Andrea. Alla var SÅ fina och med flaggor i handen. Blir så himla stolt. Jag har utan tvekan den finaste tjejen som finns.
Jag är jätteglad att det blev uppehåll och till och med sol under tåggången. Fantastiskt.
 
Precis i detta nu vaknade visst en liten bebis som skriker efter mat. Måste nog ge vika och ge honom det...
 
Imorgon är det 17 maj här i Norge. Årets heligaste dag för norrmännen. Haha.
Till min stora glädje ska det tydligen bli sol. Hoppas hoppas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0