Tröjan alla pekar på

 
Jag måste bara lägga upp tröjan som folk alltid reagerar på när jag har på mig den ute på stan eller liknande! Pekande och skrattande och ibland någon kommentar. Det var likadant med Evelina i magen, väldigt roligt. Dock var det inte därför jag köpte den, för att få uppmärksamhet alltså. Jag köpte den för jag tyckte den var så otroligt söt. Och visst är den det? Jag älskar den. Tycker det är kul att jag fick chansen att använda den igen. <3
 
 
Jag kallar den uppmärksamhetströjan! Haha.
 

Kommentarer
Postat av: Tora

Åh, var med när du köpte den. Såå fin!
För att svara på vad du skrev för längesedan så går det bra med Viggo och Viggo. Han är lite elak mot kissen ibland men det får man nog räkna med, han fattar nog inte helt att man inte kan krama hur hårt som helst.
Nyss låg han däremot o kramade kissen o sjöng "lille katt". ♥

2013-03-22 @ 19:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0