Sömntuta på jobb

 
God eftermiddag lördag! Härlig sol värmer oss idag och vi har varit ute och lekt efter frukosten. Lekt och blivit smutsiga - det är kul de. Jag satt på en stol och såg Evelina flyga fram och tillbaka, riktigt mysigt!
Ikväll vankas det älgstek hos svärföräldrarna, mumma så gott det ska bli. Kl 17 ska vi dit.
Vad ska ni hitta på i helgen och resten av påskveckan?
 
Igår var vi med pappa på jobb, jag och Evelina. Den lilla damen var väldigt hjälpsam fram tills energin tog helt slut och hon slocknade brått bredvid mig i bilstolen. Där sov hon i 40 minuter. När vi sen skulle väcka henne var det näst intill omöjligt, vi fick stoppa bilen och gå ur för att hon skulle reagera... Haha, sömntuta på jobb alltså.
 
 
Kramar från mig och en lika trött tjej som igår, som precis blivit väckt. (Haha, att det ska vara så komplicerat det här med sömn. Vill inte sova. Vill inte vakna!) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0