Solbriller

 
Det blev en sväng ut med Görans mamma faktiskt. Hatar att sitta inne, speciellt om jag planerat att åka ut och sen spricker de planerna. Då är det bara att hitta på annat!
Vet ni vad? För min del spelar det nästan ingen roll hur solglasögon ser ut, bara de inte är helt runda, eller för små/stora. Jag nöjer mig absolut med ett par från Nille som jag hittade idag. 59kr kostade de. Precis när jag skulle gå från stativet så ser jag att det dessutom är "Ta 2 betala för 1"! Då tog jag även ett par att ha fast i bilen, som liksom nästan tar bort solen helt, riktigt behagligt blev det med de på.
 
 
På vägen hem stoppade vi till i matbutiken som ligger precis utanför här. Jag fick 2 blommor av Görans mamma. En påskkaktus som jag inte fick någon bra bild på och så denna gula, som jag tycker passar fint till påsk. Om en vecka åker vi förresten till Gol, till Görans föräldrars hytta! Ska bli mysigt. Vi blir där i 2 nätter och så kommer vi hem på påskafton, som vi egentligen inte firar direkt. Blir god mat och mys med familjen helt enkelt!
Vad ska ni göra i påsk?

Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0