Pose og sekk

 
Gud så skönt solen skiner här! Man blir lycklig av att känna dess strålar och veta att våren är på väg på riktigt, med stormsteg nu. Underbart!
Jag har fått tvättat en välbehövlig maskin tvätt, tycker nästan jag gör det varje dag nu för tiden!? Kanske jag tar mig tid att inte få tvättkorgen sådär överfull... Men å andra sidan är det heller inte sådär väldigt trevligt att ha massa tvätt som hänger på tork varje dag, mitt på golvet, heller. Men man kan inte få både i "pose og sekk", som de säger så snitsigt här i Norge. Gillar det uttrycket! Ni förstår det va?
 
 
 
Jag tänkte trycka igång den nya Bond filmen, Skyfall här nu. Skulle sett den i fredags men något annat dök upp. Är det någon som sett den? Hoppas den är så bra som jag tror.
Passar på att fylla på dagens energiförråd med kiwi också. Mumma! Bilderna är tagna precis vid våran altandörr, ni ser hur solen riktigt speglar i kiwin va? SÅ skönt väder har vi här nu. Jag tror Evelina lekt av sig riktigt på uteleken idag, så hon kommer hem trött och gosig (läs;grinig). Det återstår att se!
 
Soliga måndagskramar till er alla! <3
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma Mode Skärgårdsliv

Ja inte kul alls, Noomi är redan snorig med efter att ha blivit smittad av storebror men det är inte så farligt, så jag hoppas verkligen inte att jag gör henne sämre nu:( Hon är ju fortfarande så liten...

Hade samma i början på graviditeten, eller från vecka sju typ, kunde omöjligt dricka latte, mådde så illa av bara tanken och jag som vanligtvis älskar det! Tack och lov kom suget tillbaka efter ett par månader eller så, hihi.
Vi bor i Göteborgs södra skärgård:)

2013-03-12 @ 11:59:08
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0