Pappahjälparen

 
Vilken underbar dag/kväll det var här igår! Solen var framme helt till lite före 18 igår kväll och det var både varmt och skönt när man befann sig där den var.
Idag vräker snön ner här... Usch så tråkigt. Nu hade motorvägar och andra vägar börjat torka och så kommer detta, ja, det är väl bara att bita ihop. Det var för bra för att vara sant att snön skulle försvinna för i vår och inte komma tillbaka förän i höst/vinter. Så är det väl varje år. Man tror och hoppas och blir irriterad! Haha.
 
Än så länge tror jag att vi håller oss inne idag. Det är så lurigt att gå ut när snön lägger sig uppe på isen, då vet man liksom inte riktigt vart det hala är. Om det är svårt då du ser isen så är det ialla fall svårt när den är täckt med några millimeter snö! Nej, vi har det trevligt som vi har det just nu. Evelina går nöjd runt med en skål vindruvor och leker med dockan. Själv tänkte jag laga mig en kopp kaffe, krypa upp i soffhörnan och läsa lite.
 
Vad gör ni idag? Snöar det på er också?
Kramar från oss.
 
 
Evelina tyckte det var kul att åka med pappa på trucken igår. Dock var det lite läskigt när massa gubbar kom fram och hälsade på henne inne på fiskehallen! Haha. Sötfian min.
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0