Mysmorgon

 
Mysig morgon med frukost tillsammans för mig och Evelina! Det började ännu bättre med en härlig sovmorgon, för oss bägge. Lite över 8.30 kom en tröttis in till min säng, då efter att ha sovit heeela natten utan ett enda pip. Vi är verkligen glada att nattsömnen fungerar såpass bra som den gör och gjort hela tiden.
 
Nu har Evelina bänkat sig, efter att ha ätit jätteduktigt till frukost, framför tv:n och ser på det vanliga lördagsprogrammet.
Tröjan på bilden fick jag av pappa i julas. Eftersom jag bara har gått upp 4kg än så länge så passar den som handen i handsken just nu!
 
 
Trots att himlen ser mörk ut så tänkte jag att vi skulle ta oss en tur ut nu. Måste "rasta" Evelina och själv vill jag sträcka lite på benen! Hoppas inte det kommer mer snö nu när det som ligger nästan är borta, ialla fall från vägarna. Det är inget man kan göra något åt, men hoppas går ju.
 
Ikväll ska vi ner till Görans föräldrar och äta lite mat, som vanligt på de lördagarna som de är hemma. Tycker det är skönt att slippa laga mat en dag i veckan.
 
Åå jag ser så fram emot nästa gång vi ska till Sverige. Göran har tagit ledigt på lördagen så han kommer med redan på fredag, då åker vi tillsammans i min bil. Vi ska besiktiga bilen i Lysekil på vägen till pappa. Ska verkligen bli mysigt med en hel helg tillsammans. Kommer inte ihåg när det hände sist. Nu är det snart långledigt i påsken för honom också. <3

Nej, nu ska vi klä på oss (innan jag ångrar mig igen). KRAMAR.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0