Dagens första

 
Nu har jag suttit 20 minuter och avnjutit dagens bästa och dagens första måltid! Just precis, frukost. Det finns inget bättre, på hela dagen. Middagen kan vara god, lunchen likaså, men känslan är inte den samma. Det är mina ord. Avslutar nu en mysig stund till radion och god mat, med en Kaffe Latte. Jag är så glad att jag kan dricka det igen. I början av graviditeten var det pyton med kaffe, alla sorters.
 
Idag dricker jag kärlekens dryck ur kärlekskoppen jag fick av min lilla Evelina på min första morsdag. <3 Då blir det såklart extra gott.
 
 
Inom 3 timmar sitter vi i bilen mot en helg i Sverige. Ser extra fram emot denna helgen när vi åker alla tre, samtidigt.
Vad ska ni göra i helgen?
 
Nej, nu ska jag hoppa in i en dusch och sen packa det sista. Trots att vi har det mesta i Sverige är det alltid lite nödvändigheter som måste med. Alltid är det något man glömmer, men det är en del av tjusningen. Haha.
Trevlig helg på er alla! Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0