Barndomsmat på skolan

 
Jag har haft en superdupertrevlig kaffe-dejt! Det var så himla skönt att möta någon som förstår! Vi skrattade ganska många gånger pga. att det var komiskt hur lika vi tänker/gör i vissa situationer.
Jag ramlade nyligen innanför dörren här efter 3 ½ timmar ute. Vi ska mötas nästa vecka också, då blir det på Alnabru. Ser redan fram emot det.
 
 
Det blev ingen mat i magen ute så därför slängde jag in en Gorbys/Pirog i micron nu när jag kom hem. Tycker faktiskt de är väldigt goda. Medan den stod inne så kom jag och tänka på när vi fick sånna i skolan. På Lexby. Man fick ta 2 st vad jag kommer ihåg, men kommer också ihåg hur killarna tävlade i vem som klarade att äta flest. Hörde någon som tryckt i sig 8 st (hur han nu lyckades med det när man bara fick ta två?), jag blir nästan mätt efter 1, tillräckligt mätt av 2 ialla fall. Haha. Vilka minnen. Barndomsmaten på barndomsskolan.
Det var tider det! Var bara tvungen att lägga upp en bild på det helt enkelt.
 
Ha en trevlig torsdag mina vänner.
Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0