BarnasHus

 
Jag har varit på ännu en gravid dejt idag! Tycker det blir mer och mer trevligt för varje gång. Idag var vi på Alnabru för att gå och se inne på BarnasHus. Gud så mycket fint det finns där alltså. Bägge fastnade framför hyllan med 70% på kläderna! Där hittade jag massa fint. Men vad ska man med så mycket kläder till bara för att de är fina? Det går inte att tänka så. Hur som helst blev det ett set med ull. Body och tillhörande byxa. Svårt att veta hur vädret är i slutet av april och ull går alltid att använda. Tänk att leva 9 månader i 37 grader och helt plötsligt kastas ut i blåst och mindre varm temperatur. (Usch så drastiskt det lät!?) Jag tänker att det kan vara fint att sätta på som första gångsplagg ialla fall. Det blev i grått. Fint och neutralt.
 
Jag ska fota det och lägga ut senare men nu är jag så trött att jag tänkte lägga mig en stund på soffan och vila mina blå.
Tack för ännu en trevlig dag!
 
 
Det var precis att jag fick av mig ringen idag. Fick spola länge länge med kallt vatten inna på toaletten. Kände att det liksom började pulsera i fingret, och då är det på tiden att ta av den kände jag. Risken är att de annars blir tvungna att klippa av den, då är det bättre att gå utan den sista tiden. Känner mig redan mindre svullen pga. det. Kanske just därför jag varit med svullen i den handen? Hm...?
 
Ikväll ska vi ner till svärföräldrarna och äta middag. Skönt att slippa tänka på det när det är "sista kvällen hemma" innan helgen, imorgon åker vi ju. Åå ska bli så mysigt att åka alla tre för en gångs skull.
Jag har fått packat det mesta, det som liksom går att packa såhär dagen innan. Kylvaror och det sista får jag ta imorgon. Det är alltid massa småplock att göra innan man känner att man kan lämna hemmet för helgen. Hehe.
 
Äntligen fick jag också tömt lillebrors rum på saker som "bara står" och som ska kastas! Så nu står faktiskt sängen på plats där inne. Känns så verkligt och nära nu på något sätt, läskigt. Vi ska bära ner allt i bilen innan vi hämtar Evelina sen. Jag vill bara få ut allt. Helst NU.
Trevlig torsdag alla där ute! Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0