Söndagsutflykt

 
I söndags var vi på en liten utflykt. Evelina, Görans mamma, jag och Emil. Vi åkte till ett ställe som heter Langvann. Det ligger bara en liten bit ifrån oss. Där ligger det en sjö, som man kan promenera runt. Det tar ganska lång tid att gå runt hela sjön, så vi genade över en bro lite kortare än halvvägs, mest för Evelinas skull.
Vi tog en liten paus på vägen. Visst är det vackert? Absolut inte sista gången jag åker dit för att gå mig en tur. Jag hoppas det blir fint väder nästa vecka då Evelina också är hemma, dagis stänger nu på fredag nämligen.
När vi ska vara hemma allihop måste vi hitta på saker! Så då håller jag tummarna att vi kan åka dit en dag och ta med oss engångsgrill och korv kanske. Mys.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0