OBS: Risk för skrytinlägg!

 
(Med risk för att skryta lite för mycket...)
Här kommer 3 rejält dåliga mobilbilder, men ändå bilder som visar vilken goding vi har här hemma. Lilla sötnosen! Han är verkligen jätteglad då han är vaken. Och sover sov en sten när han väl sover. Inatt sov han från 20.45-03.30 och sen vidare till 07.30. Efter lite mat sov han till 09.10. Hehe. En till snäll, frisk och underbar bebis, precis som Evelina var, vad mer kan man önska?
Efter maten tidigare idag satte jag honom i babygymmet, tänkte att jag kanske skulle hinna värma mat till mig. Han är vanligtvis inte så jätteinne på det där gymmet än. Men jag tror han satt där i närmare 30 minuter och gjorde massa gurgelljud. Ibland hörde jag att det rasslade till då han fick tag i de grejerna som hänger ner. Gosis!
Efter den halvtimmen har han sovit fram till nu, ca. 2½ timme (och han sover fortfarande).
 
 
Jag ska snart gå iväg och hämta Evelina själv här. Emil ska vara hemma med pappa medan jag går till affären och sen hämtar henne. Det kanske låter löjligt, men det är trots allt första gången jag är längre ifrån honom än ett rum emellan oss, typ. Men vi måste börja någonstans, eller hur?4
 
Ikväll blir det ugnsbakat falukorv och potatismos här! Mums.
Måndagskramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0