Till syster och bror

Igår när jag var runt och letade efter presenter så kunde jag inte låta bli att köpa med mig två st klädplagg till mina barn. En kjol till Evelina och ett par manchesterbyxor till hennes blivande lillebror. De kostade nämligen bara 10kr/st. Så jag tyckte det var läge att slå till. Kjolen har kostat 129kr och såldes nu för 10kr. Byxorna har kostat 79kr och såldes nu för 10kr.
Det ligger en outlet butik borta på Furuset center där vi bor. De får in kläder från Cubus, som alltså är fjolårets modeller och "mode", men who cares? Att köpa dyrt till barn är enligt mig bara bortkastat. Huvudsaken är väl ändå att det är fint och bekvämt?
Kanske kjolen blir en bra jul-outfit iår. Haha. Att vara ute i god tid har alltid varit min grej.
Byxorna till lillebror är nog lite tights/byxor, men väldigt mjuka och söta, så jag kunde bara inte låta bli.
Jag måste snart ta en dag och gå igenom vad lillebror egentligen kan ärva av sin storasyster och vad vi evetuellt måste köpa in till mini-herrn. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0